Denna är riktigt bra=)



Strax före giftermålet:

Killen: Äntligen,jag har väntat så länge nu.
Tjejen: Vill du att jag ska gå?
Killen: Nej,var har du fått det ifrån? Bara tanken får mig att må dåligt.
Tjejen: Älskar du mig?
Killen: Självklart, alla tider på dygnet!
Tjejen: Har du bedragit mig någon gång?
Killen: Nej aldrig! Varför frågar du ens?
Tjejen: Vill du kyssa mig?
Killen: Ja,så fort jag får tillfälle till det.
Tjejen: Skulle du någonsin slå mig?
Killen: Är du galen? Du känner väl mig?
Tjejen: Kan jag lita på dig?
Killen: Ja älskling....
Tjejen: Älskling....

7 år senare:
Läs texten nerifrån och upp...

Kommentarer
Postat av: Peter

Hehe, den var bra!



Snokade in här via din tjejs blogg :-) Är ni 2 som har denna bloggen? :-)

2009-02-23 @ 09:43:09
URL: http://peternordin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0